bloggis paus

om någon inte har märkt det så ligger bloggen lite lågt just nu, ingen lust till att skriva helt enkelt! Men den kommer nog tillbaka snart, haha.. Har alltid gjort det förut iallafall!

Men jag kan ju berätta att jag snart är framme i Kopparberg efter en lång praktikdag, och gissa vad jag ska göra nu? Jo.. Jag ska sitta i en bil i ca. 1 och en halv timme för att hämta en av Andreas kompisar i Borlänge.. Jag vill egentligen bara ha mat och en säng.

nu ska jag gå av om 4 minuter så bäst jag avrundar, ska väl försöka ta tag i bloggen påriktigt nu på måndag. Men i
helgen får den Chilla, HA EN BRA HELG MINA VÄNNER!!

Här får ni en mysbild med häst och allt! PUSS


KoMmEnTaReR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0