påväg som vanligt

hejhopp kära vänner.

Nu sitter jag på tåget ifrån Kopparberg och inte vet jag vilken gång i ordningen jag inte vill åka hem. Så mysigt där uppe med vitt överallt, känns kul att komma hem till de gråa regnet......

Men iallafall så har vi haft en lugn och mysig helg, skulle spela bowling igår på deras nyöppnade bowlinghall gick sådär. Hann spela 20 min sedan pajade banan som vi spelade på, haha.. Fick ett tillgodo kvitto som jag aldrig kommer kunna spela för men ändå. Va ju kul så länge de varade, kom två efter den halva serien vi hann med. Gött

Om 20 minuter är jag i Örebro och då är det en timmas väntan som gäller och en korv på de, ska bli fint. Haha

Endast två riktiga dagar i skolan kvar, eller får se hur seriösa dom blir. Men lov snart, kan dock inte förstå att jag bara har 1 termin kvar av hela min skolgång. Får lite ont i magen när jag tänker på de, kommer ihåg de så väl när jag började 0an, bytte skola när jag började 6an, när jag slutade 9an och skulle växa upp, Och nu är jag bara en termin ifrån studenten och de vuxna såkallade livet!!

Här skulle en bild komma upp med självklart fungerar det inte, var iallafall en snö bild. Ni får använda fantasin och kluta ut hur Kopparberg ser ut helt enkelt. PUSSSS


KoMmEnTaReR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0