vila i frid.

har varit en omtumlande helg kan jag säga, men är så glad att mina fina klippa var hos mig och gjorde saker och ting lättare.

Men som sagt så gick min farmor bort natten till söndag, hon har varit sjuk länge så var ändå var ganska förberedd på vad som skulle hända men ändå kom det som en chock. men jag är glad att hon slipper lida nu och är på ett bättre ställe, jag var och tog farväl av henne på sjukhuset igår.. var riktigt jobbigt men kändes så lättande efteråt. 

Kände att jag behövde skriva av mig lite så där av får ni läsa allt detta.. kommer bli en väldigt konstig jul men livet går ju trotts allt vidare men alla fina minnen min farmor gett mig finns självklart kvar. 

ljuset är tänt för dig farmor.


KoMmEnTaReR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0