torsdag

sitter här i min ensamhet i ett ekande hus som är SVIN kallt och väntar på min farfar som ska ta med mig ut på en övningskörningsrunda. Känner att det behövs nu när jag faktiskt tagit mig mod till att BOKA uppkörning och uppskrivning, yes rätt nervös.. 

Efter att jag kört med farfar så ska jag möta upp paulina för kanske en pizza och en sväng till vår nyöppnade simhall. Har inte tränat på typ 100 år och har faktiskt ingen lust att ta tåget in till skövde för att träna, JAG VILL HA KÖRKORT.
Vid åtta kommer min underbara man, och på lördag kanske det blir en utgång. Ser ut som slutet på lovet kan bli lovande.. hahh , fick till de där riktigt bra! 

VI HÖRS. blir inga bilder eftersom jag sitter på skoldatorn, så tråkigt är jag ..
♥♥♥

KoMmEnTaReR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0