studet i mig har talat

hemma klocka halv 1 är ganska skönt en måndag, har inte anstängt mig allt för mycket idag i skolan kan man säga.
Har dock anstängt mig mer här hemma, började att plugga inför svenska provet nästa veckan eftersom vi har så mycket praktik och grejer.. känner mig faktiskt riktigt duktig. Läste igenom alla sidorna i boken och skrev anteckningar till allting plus att jag läste igenom alla anteckningar och donade. Skönt, klapp på axeln madelene.

Eftersom jag är uppe i pluggvarv nu ska tänket jag fortsätta med körkortsteorin, lovade mig själv att klara alla fast tester i helgen.. klarade dock bara ett så är väl dags att ta tag i skiten igen. 

vi höööörs, PUSS♥

KoMmEnTaReR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0